شعر در مورد سردرد ، مجموعه شعر های کوتاه و نو و عشقانه در مورد سردرد

شعر در مورد سردرد

شعر در مورد سردرد ، مجموعه شعر های کوتاه و نو و عشقانه در مورد سردرد
شعر در مورد سردرد ، مجموعه شعر های کوتاه و نو و عشقانه در مورد سردرد همگی در سایت پارسی زی.امیدواریم این مطلب که حاصل تلاش تیم شعر و فرهنگ سایت است مورد توجه شما عزیزان قرار گیرد.
به فکر بی کسی خود فتاده بودم دوش
که داشتم ز سردرد تا سحر فریاد
نداشتم چو درین کهنه دودمان امید
که جز ودود رسد کس به داد اهل و داد
⇔⇔⇔⇔

شعر در مورد سردرد

مرا کاین است همپا چون نیفتم
ز اشک خویش چون در خون نیفتم
ز دل برمی کشید آه از سردرد
چنین تا بر کنار نیل جا کرد

شعر درباره سردرد

فکر نکن
سردرد نگیر
عصبی نشو
اصلا زنگ در، تلفن، خواب ، خیال ، خلوت مرا نزن
اینقدر نمک روی زخم من نپاش
اصلا نباش
⇔⇔⇔⇔

شعری در مورد سردرد

آغوش تو
یعنی پایان سردرد‌ها
یعنی آغاز عاشقانه‌ترین رخوت‌ها
آغوش تو یعنی “من” خوبم!
⇔⇔⇔⇔

شعر سردرد

خواب ظهر دو حالت داره…
یا پر انرژی و شارژ بیدار میشی. .
یا گلوت خشکه، سردرد داری، دستات خواب رفته
و نمی‌دونی امسال چه سالیه و تو کدوم سیاره‌ای D:

شعر درباره سردرد

باید کسی باشد
که اگر سردرد را بهانه آوردی برای رفتن ! نبودن ! بفهمد !
باید کسی باشد
که اگر حرف های بی معنی زدی بفهمد !
⇔⇔⇔⇔

شعر نو سردرد

بی تو سردردو جنون , بی تو بارونو خزون
بیا برگرد سمت من یه بار دیگه بمون
بی تو دستام سرد سرده بی تو چشمام گریه کرده
بی تو قلبم پر درده بی تو رنگم زرد زرده
⇔⇔⇔⇔

شعر برای سردرد

هر سال چهارشنبه سوری
کلی آدم کور و کر و ناقص می‌شن
بقیه هم سردرد و ضعف اعصاب میگیرن
همه هم توافق دارن که اسم اینو بذارن جشن !
⇔⇔⇔⇔

شعر با سردرد

یکی از فانتزیام اینه که: یه شیشه دارو بخرم و توش اسمارتیز بریزم…
هرچند وقت یه بار چندتا شو بخورم …
یکی ازم پرسید: چی شده؟
بگم: “چیزی نیست، همون سردردهای همیشگی…:\
کلاس خاصی داره لامصب

شعر در مورد سردرد

وقتی قهر کرده ایم شلخته باش
موهایت را شانه نکن ، لاک زدن را به فراموشی بسپار ، ترانه مورد علاقه من را زمزمه نکن ..
وقتی قهر کرده ایم ، حوصله بیرون رفتن نداشته باش مدام نپرس که سردردهایت خوب است ؟
که لباست را اتو کنم ؟ که کمی زودتر بیا !
⇔⇔⇔⇔

شعر از سردرد

وقتی سرتون درد میگیره شقیقه هاتونو با نوک دو انگشت اشاره و وسط بمالید
شاید سردردتون خوب نشه ولی کلی کلاس داره…
تو فیلما پولدارا که سر درد میگیرن اینکارو میکنن:)
⇔⇔⇔⇔

شعر عاشقانه سردرد

اگر بدانید بسیاری از مردم هزاران بار
بیشتر به یک سردرد معمولی خود اهمیت می دهند
تا به خبر مرگ من و شما دیگر نگران نخواهید شد
که درباره شما چه فکری می کنند!
⇔⇔⇔⇔

شعری در مورد سردرد

!آبریزش بینی دارم رفتم داروخونه که قرص ضد حساسیت بگیرم …..
تو عوارض جانبیش نوشته :
سردرد، سرگیجه، حالت تهوع، اختلال در خواب، نارسایی کبد،
سکته ی قلبی، سکته ی مغزی، مرگ ناگهانی!!
هیچی دیگه پشیمون شدم میکشم بالا امنیتش بیشتره…
⇔⇔⇔⇔

شعری برای سردرد

سر از سنگینــی فکـــر وصالت درد می گیرد
به بستر می برم اما همین سردرد سنگین را
به خوابــم آمدی حالا ، نفس بالا نمی آید
بگویم یا نگویم «یا غیاث المستغیثین » را

شعری از سردرد

میگرن دلیل سردرد هایم نیستـــــ
از خوردن فکرهای مسموم
مغزم دلپیچه گرفته است . . .

Comments

Popular posts from this blog

تعبیر خواب گم شدن سگ خانگی ، معنی دیدن گم شدن سگ خانگی در خواب

کارهای روزمره ای که دندان هایتان را خراب می کند

شعر در مورد کودکی ، پیری و معصومیت کودک از شهریار و مولانا