متن در مورد تنهایی ، متن خاص تنهایی در شب غمگین + متن تنهایی بهتره جدید

متن در مورد تنهایی

متن در مورد تنهایی ، متن خاص تنهایی در شب غمگین + متن تنهایی بهتره جدید
متن در مورد تنهایی ، متن خاص تنهایی در شب غمگین + متن تنهایی بهتره جدید همگی در سایت پارسی زی.امیدواریم این مطلب که حاصل تلاش تیم شعر و فرهنگ سایت است مورد توجه شما عزیزان قرار گیرد.

متن در مورد تنهایی

ماهیگیر دلش سوخت
این بار ماهی بود
که از تنهایی قلاب را
رها نمی کرد
⇔⇔⇔⇔

متن در مورد تنهایی و دلتنگی

تو رفته ای و من
از تنهایی ککَم هم نمی گزد دیگر!
حالا باز هم بگو
دروغ گفتن بلد نیستی!

متن در مورد تنهایی بهتره

هواهای
دونفره را
تنهایی قدم زدیم
با
یاد کسانی
که
هوای ما را نداشتند..
⇔⇔⇔⇔

متن در مورد تنهایی خودم

باید به فکر تنهایی
خودم باشم.
دست خودم را می‌گیرم
و از خانه بیرون می‌زنیم.
⇔⇔⇔⇔

متن در مورد تنهایی زن

کوچیکتر که بودم
فکر میکردم تنهایی
یعنی وقتایی
که هیشکی خونه نیست !

متن در مورد تنهایی مرد

جلوی آیینه که میروم
تنهاییم دوتاست
هرچه در آن است منم ،
تو را میجویم
در هیچ آیینه ای
هیچ تویی جز من نیست …
⇔⇔⇔⇔

متن در مورد تنهایی شب

میشه تنهایی بازی کرد
میشه تنهایی خندید
میشه تنهایی سفر کرد
ولی خدایی خیلی سخته تنهایی
تنهایی را تحمل کرد …!
⇔⇔⇔⇔

متن در مورد تنهایی دختر

دیشب با تنهایی ام
مچ انداختم ، باختم!
نمی دانی این روزها
چقدر زورش زیاد شده است …

متن در مورد تنهایی من

تنهاییم را
به گردن هیچکس نمی اندازم
گردن هیچکس
تاب این همه سنگینی را
ندارد !
⇔⇔⇔⇔

متن در مورد تنهایی و خدا

آدم ها به همان سرعت که آمده اند،
می‌ روند تنهایی ات را محکم بچسب
اینجا کسی به زانوهای در آغوش کشیده ات
حسادت نمی‌ کند
⇔⇔⇔⇔

متن در مورد تنهایی و دلتنگی

بزرگترین موفقیت زندگی ام این بوده
که با چشم های خودم ببینم
که چه طور فراموشم می کنند

متن زیبا در مورد تنهایی و دلتنگی

تو اگر می دانستی
که چه زخمی دارد
که چه دردی دارد
خنجر از دست عزیزان خوردن
از منِ خسته نمی پرسیدی
آه ای مَرد چرا تنهایی..؟
⇔⇔⇔⇔

متن درباره تنهایی و دلتنگی

رفتی و ندیدی که چه محشر کردم
با اشک تمام کوچه را تر کردم
وقتی که شکست بغض تنهایی من
وابستگی ام را به تو باور کردم
⇔⇔⇔⇔

متن زیبا درباره تنهایی و دلتنگی

زندگی چون قفس است
قفسی تنگ پر از تنهایی
و چه خوب است دم غفلت آن زندان‌بان
و سپس بال و پر عشق گشودن
بعد از آن هم پرواز

متن درباره ی تنهایی و دلتنگی

یاد گرفته‌ام تنهایی را
ماهرانه پشت روزنامه‌ای
پنهان کنم
اما از مهتاب
که بوی شانه‌های تو می‌داد
چیزی را نمی‌توان پنهان کرد.

Comments

Popular posts from this blog

تعبیر خواب گم شدن سگ خانگی ، معنی دیدن گم شدن سگ خانگی در خواب

کارهای روزمره ای که دندان هایتان را خراب می کند

شعر در مورد کودکی ، پیری و معصومیت کودک از شهریار و مولانا