متن تولد خودم فروردین ، ماهی + متن برای تولد خودم جدید در اینستا

متن تولد خودم فروردین

متن تولد خودم فروردین ، ماهی + متن برای تولد خودم جدید در اینستا
متن تولد خودم فروردین ، ماهی + متن برای تولد خودم جدید در اینستا همگی در سایت پارسی زی.امیدواریم این مطلب که حاصل تلاش تیم شعر و فرهنگ سایت است مورد توجه شما عزیزان قرار گیرد.

متن تولد خودم فروردین

امروز هم بارانی‌ست
باز هم تولدم تنهایی‌ام را به رخم می‌کشد
سالیانی‌ست
که من به خودم تبریک می‌گویم
تولدم مبارک
⇔⇔⇔⇔

متن تولد خودم فروردینی

امروز روزی بوده
که من گریه گردم
و مادرم لبخند زده
تولدت مبارک بچه دوست داشتنی مامان،
تولدم مبارک!

متن تولد خودم در فروردین

هر چیزی به انسان آسیب می زند
به جز عشق ورزیدن به خودت
بهترین چیزی که تو می تونی باشی
اینه که دوست خودت باشی
تولدم مبارک!
⇔⇔⇔⇔

متن تولد برای خودم فروردین ماهی

در چنین روزی
برای خودم زندگی
سرشاز از شادی آرزو می کنم
تولدم مبارک!
⇔⇔⇔⇔

متن تولد برای خودم فروردین

هیشکی خبر نداره دارم به زور می‌خندم
نمی‌دونن چرا من چشمامو هی می‌بندم
چشمامو من می‌بندم تا منتظر بشینم
شاید تو این سیاهی بازم تو رو ببینم

متن تولد برای خودم فروردینی

زاد روز تولدم را
به حرمت یادآور بودن
شیرینی اش
برای مادر و
تک تک ثانیه‌هایی که
اسماء زیبای الهی
بر زبان پدر
جاری بود
مبارک خواهم دانست
⇔⇔⇔⇔

متن درباره تولد خودم فروردین

امروز فقط از خداوند سپاسگزارم
که یک سال دیگر
به زندگی ام اضافه کرد.
تولدم مبارک!
⇔⇔⇔⇔

متن تبریک تولد خودم فروردین

هوای مهر سنگینه،
همیشه «مهر»و کم داره
دلم می‌خواد نیاد از راه،
شب و روزی که غم داره
دوباره عکس تکراری،
از این تکرار بیزارم
به جای شمع رنگارنگ،
دو نخ سیگار می‌ذارم

تبریک تولد خودم فروردین ماهی

یک سال بزرگتر شدم،
اما هنوز آدم نشدم!
نمی‌دونم تا کی میخوام
فرشته بمونم
⇔⇔⇔⇔

متن تبریک تولد خودم فروردینی

تو یک در میلیون هستی
تو زیبا هستی
تو یک سال بزرگ تر شدی
و به اندازه یک سال عاقل تر ….
هورررررا
تولدم مبارک
⇔⇔⇔⇔

متن برای تولد خودم در فروردین

امروز چند شنبه است؟
چندم کدام ماه از کدام سال است؟
امروز من چند ساله ام؟
چیزی به یاد نمی آورم جز اینکه
امروز اکنون است و اینجا زمین است و من به دنیا آمدم. . .
پس به رسم عادت تولدم مبارک. . .

تبریک تولد خودم در فروردین

تولدم مبارک، عشقم به تو تبریک می‌گم
تو رفتی نمی‌دونی، با خودم چه بد تا کردم
تولدم مبارک، عشقم به تو تبریک می‌گم
دارم با اشک، به احساس سوختم تسکین می‌دم
⇔⇔⇔⇔

متن تولد خودم در اول فروردین

تولدت مبارک، چه حرف خنده داری
چه فایده داره وقتی تو گل برام نیاری
عجب شبیه امشب داره می‌سوزه چشمام
دورم شلوغه اما انگاری خیلی تنهام
⇔⇔⇔⇔

متن زیبا برای تولد خودم در فروردین

تبریک تولد
به یه آدم عالی،
با استعداد، زیبا و شوخ….
بله درسته! امروز تولدمه!

متن در مورد تولد خودم

من می خندم
و اجازه نخواهم داد م
شکلات زندگی من را شکست دهند
چون امروز روز تولدم است، تولدم مبارک!

Comments

Popular posts from this blog

تعبیر خواب گم شدن سگ خانگی ، معنی دیدن گم شدن سگ خانگی در خواب

کارهای روزمره ای که دندان هایتان را خراب می کند

شعر در مورد کودکی ، پیری و معصومیت کودک از شهریار و مولانا